.: Long time noooo höras :.

Jag skyller på tenta och förkylning blandat med ett totalt ointresse för datorn... Detta är anledningarna till varför jag inte skrivit på massa länge...  Hoppas jag har några läsare kvar.. Inte för att mitt liv är så speciellt intressant men.... Nån liten uppdatering kan ju alltid vara fint... Kanske?!

Som sagt har jag varit totalt oengagerad i allt vad dator heter... Jag är trött på att sitta hemma och lufsa... Så jag har varit ute på lite äventyr vilket jag tycker att jag förtjänat.
Ska försöka fara uppåt här framöver så får vi se... *Längtar*

 Mitt Höga Kusten <3


Jag kan ju passa på att skriva ner några rader om mina kära vänner *alla vet vilka dom är*
Vänner ska man vara rädd om... Jag kanske inte är den som ställer upp konstant eller är den som man delar alla sina bekymmer med..
Men om jag är den person som du vill dela dina bekymmer med, och är jag den som du känner vill ha mig till hands... Så bara säg det.. Jag kommer att göra mitt bästa för att förstå och lyssna.
Något du alltid kommer få utav mig är ärliga svar.. Ibland kanske det smärtar vilket inte är min mening. Jag är rädd om dig och vill det bästa och sanningen är inte alltid det man vill höra. Ni vet det, och ni accepterar det... Det är därför vi är just vänner. <3

Något jag inte ställer upp på är att vara någon man kan ta till när ingen annan finns till hands... Ingen förtjänar att vara en reservvän. Även om ditt liv förändras och dina prioriterar blir annorlunda än förut.... Säg det... Något jag personligen tycker att alla förtjänar är öppna och ärliga svar.... Dom kanske smärtar, men det är bara ord..
Det är bättre att jag får några ord kastade i ansiktet, än en dörr igensmälld framför näsan....
Jag tycker att jag förtjänar bättre...



Men som sagt till alla mina vänner... Ni är världen för mig, även om jag ibland är dålig på att visa det så finns ni alltid hos mig.
With Love
<3 K <3

Kommentarer
Postat av: tiny

jag älskar dej skrutten!! jag skulle behöva dig här hos mig nu...gråta mot din axel...saknar dej...

puss

2008-11-16 @ 18:13:07
URL: http://tinylove.blogg.se/
Postat av: linda

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=159736



bli medlem och få presentkort och de e gratis :)



pusssssss

2008-12-02 @ 17:19:00
URL: http://lintensegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0