.: Pluggdag idag... Fotbollsgalan igår :.

Idag fick jag riktig jul feeling *myys* när jag vaknade (lite för sent...men ändå,) så snöade det för fullt!! Och det ligger till och med kvar på backen. *Lycklig* Tände i kaminen och lite ljus.... Fattas bara en bra jul kalender men en sån lär man aldrig få se igen.... =( Snacka om att budjet nedskärningar och animeringsfeber har drabbat jul kalendern!!
Skandal som det varit nu ett antal år... Skärpning SVT!!!!

Haha, som jag skrev tidigare om mina vinterdäck så ligger dom fortfarande kvar i det dammiga hörnet längst in bakom allt annat icke nödvändigt !!! Så imorgon får Sara komma och hämta mig hemma för en gång skull hihi. Det blir en ny upplevelse.. Jag som alltid brukar klaga på att jag får vänta så länge på henne.. Vi får la se om jag är klar när hon kommer.. =) 
Vinterdäcken får bli en senare fråga... innna dec måste dom ju på iaf.... haha

Igår var jag och sambon på fotbollsgalan... Mysigt och hitta på nått bara vi två... Det är inte ofta.. *Tack Honey* 
Det visade sig under kvällen att en kompis till oss gick som ordningsvakt och höll koll på kändisar som blev lite för runda under fötterna.. haha... 
Där fick man höra skvaller.... Alltid lika kul... Tyvärr hemligheter alltihop =)

Idag är det bara en helt vanlig sofflägekväll med överdrivet mycket tvätt bara.... Men det är ju så förbannat kul att tvätta!!!??*Skjut Mig*
Har iaf laddat en maskin, det värsta är att hänga skiten me.... TRÅÅÅÅÅKIGT.
Vill ligga och läsa en härlig bok istället framför brasan..
Det ska jag nog göra med...
Gå med Juni ska jag definitivt göra... Hon är helt lyrisk nu när det är vitt på backen... Hon tycker det är väldigt spännande att äta snö... Mycket roligare än att dricka ur vattenskålen, så nu när det blir spår så ser man tillsammans med tassmärkena även tungmärken som släpar lite då och då.... Mycket spännande vovvsing. <3

Puss och Natti Natt

Kommentarer
Postat av: tiny

förlåt att ja inte har ringt...har inte känt igen mig själv och har väl inte direkt pratat om det...skrivit massor dock! jag vill komma till dig snart...får ja det?

puss

2008-11-19 @ 13:30:44
URL: http://tinylove.blogg.se/
Postat av: Dennis

Hej Kim!



Hittade din blogg. Vet inte riktigt hur, men men. Ser att den inte är uppdaterad på ett tag ;)



Vi kom precis hem från Milano. Det var skoj, men samtidigt lite jobbigt. Mycket jobbgrejer. Hann inte uppleva staden/landet så mycket man skulle vilja.



Ha de bäst och hälsa gubben!



Kram / Dennis

2008-12-07 @ 00:38:17
Postat av: Link

Får säga som tidigare pratare. Har också råkat snubbla in på din blogg, men även jag ser att den inte är uppdaterad på ett tag. Själv har jag inte varit i Milano, men har fullt upp här hemma ändå.



Hälsa Adde och ha det så bra

2008-12-12 @ 14:00:24
URL: http://dryorophus.blogg.se/
Postat av: Linda

Hallå du skriver ju aldrig i bloggen längre. Skärpning kim. hehehe

2008-12-21 @ 13:45:49
URL: http://lindapluttanbusan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0