.: Chockad :.

Har precis fått tenta svaret.... Och jag grejade den!?!
Fattar ingenting för jag kan verkligen ingenting.... Blir helt skräckslagen över att dom låter mig passera den här kursen... Men jag behöver inte tenta om den så nu får det ligga på mitt eget ansvar att jag verkligen pluggar in det här..
Kan inte riktigt förstå det här än, men vi få väl se om det smälter in senare ikväll eller imorgon... *Ojojoj*

Var hos tandläkaren idag på förmiddagen.... Inga hål och inga konstigheter så jag passade på att ta den där tandvårdsförsäkringen. Det skulle kosta 66 kr i månaden för den premieklass jag befann mig i och det känns ju lite mer lättsamt att bli 66 kr fattigare varje månad istället för att betala 1000 den månaden jag ska till tandläkaren.. Nu behöver jag ju inte betala något för varken undersökning eller ev lagningar.. Rätt ok...
Men jag avskyr verkligen tandläkaren.. Verkligen verkligen verkligen AVSKYR jag när en främmande människa ska gräva en i munnen. Jag klassificerar ett tandläkarbesök likvärdigt med ett gynbesök!! *USCH*
Kul och titta i folks munnar hela dagarna vs. titta i människors underliv?!
Måste finnas roligare yrken tycker jag väl.....

Var längesen jag skrev... SORRY SORRY SORRY
Har hänt mycket och jag verkar hela tiden vara på språng... Kanske blir lite lugnare i mitt liv här framöver.... Hoppas det
Hoppas jag hinner nån liten rad till ikväll...

                                                   <3  K <3

Kommentarer
Postat av: tiny

äntligen får man höra ifrån dig, trodde du hade gått o dött eller nått...ja visste att du skulle klara det!!! du e grym grym!!!!



puss o håll tummarna för mig i morgon, tenta 0900 sharp!

2008-10-16 @ 18:09:59
URL: http://tinylove.blogg.se/
Postat av: Linn

du måste komma och hälsa på igen. :)

2008-10-17 @ 14:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0