.: Det snöade! :.

Tillåt mig bli förvånad.. När jag satt och var som mest deprimerad över den OTROLIGT tråkiga boken om "jag vet inte vad den handlade om"- och slängde en blick ut mot carporten så upptäckte jag det..... SNÖÖÖÖÖ!!
Sån där som brukar komma när man absolut inte väntar den och som försvinner lika snabbt , ni vet..... Det var verkligen säsongens första snöö.
Fick genast en ilning genom kroppen och en någorlunda tydlig ångest över julklapps jakten...
Har nu kommit tillbaka till verkligheten och har smält tanken på att det faktiskt kommer en vinter det här året också, med allt vad det innebär.
Försöker komma i mysstämning och fick genast ett infall att tända en brasa i vår vackra kamin för att riktigt ge allt... Tyvärr försvann den tanken lika fort som snön gjorde... För inte fan är det någon snö ute nu heller!!!
Vår gräsmatta är knappast vit, eftersom det nu ser ut som en annan leråker efter plaskande och slaskande. Må hända att det såg ut som snö i luften, men inte så mycket mer.

Jag har iaf konstaterat att det är dags för dom helvetiska vinterdäcken som jag måste gräva fram ur något dammigt hörn i lill-stugan, som btw knappast är tom!!
Med tanke på att vi renoverat en hel del sen vi knökade in däcken i det dammiga hörnet så innebär det ju att det står både en två och tre grejer framför dom.
Så kul så kul... Tänker iaf inte tillägna vinterdäcken något mer utrymme i bloggen denna gång... Dom lär ju åter komma till tals när jag står i snöstormen om ett par veckor, förtvivlad i en gigantisk snödriva med SOMMARDÄCK *ghhaaa*

 
Snacka om insnöade

Imorgon blir det en tripp till Estocholmo till min lilla Klara bland kartongkaoset... Klara som jag tydligen inte sett på 8 månader!? Grymt lång tid konstaterade vi...
Underligt att tiden går så fort.. Som Klara jämförde med nästan en full graviditet... Herregud... Då får 8 månader en helt ny innebörd.. HAHA
Har inte ens sett lägenheten hennes som hon ska flytta från... Men på det här viset får jag ju se den gamla OCH den nya... Så då har jag ju tagit igen lite, eller? =)
Det återstår ju att se om jag överhuvudtaget kommer att ta mig till traneberg.. HAHA Men jag har ju fått en utomordentlig vägbeskrivning så jag hoppas den duger till mitt fullkomligt USLA lokalsinne.
Domen får vi se imorgon... =)



Nu är det äta varma mackor och efter det tänkte jag drömma sånna där söta drömmar...

With Löööööve .:K:.

Kommentarer
Postat av: tiny

du var jätte duktig på att köra hit gumman, körde bara fel EN gång och då skylde du dessutom på min fina beskrivning... ;-)hahaha

nu har ja packat upp 20lådor o har 20kvar..pust o stön!

det var helt underbart att se dig igen, snrt igen sötnos!!!!

love u mucho!!!

2008-11-02 @ 20:37:48
URL: http://tinylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0