.: Lööööördag :.

Lugnt och sansat i huset ikväll förutom två galan hundar springer omkring som yra höns... Suck
Är nämligen hundvakt denna veckan till en 11- årig labbe tik.. En osm är 11 år kan man ju tycka ha taggat ner lite.. Men icke... Fullt ös, medveteslös.
Min sambo har jag skjutsat till en polare så en lugn hemma kväll med hundarna fick jag.
Vet inte riktigt vad jag är på för humör heller ikväll... Festa? Slappa? Slöa? Sova? Läsa? Chips är iaf givet. *Mumma*
Jag får ta ett glas vin, slappa i soffan, slumra till efter jag läst några sidor av boken ;-) Chipsen får plats vilket som... mee löööve
BTW så har mina favvo chips kommit tillbaka till denna delen av jordklotet!! *TACK Ica!!* Inget slår Salt och Vinäger chipsen. Hett tips.. Men lämna ett par påsar till mig me.. <3

Finns inte ett sket heller på tv... Det där stjärnor på is vet jag inte vad jag ska tycka om... Det är vilket familjeprogram som helst tycker jag.. Allt som sänds påminner ju om varandra hela tiden... Jag menar.. OJ vilken skillnad det är på "Stjärnor på is" och "Let´s dance"?!
Karlar i trikåer är väl inte riktigt min grej måste jag ju erkänna..
Näää, på is ska det åka en massa svettiga karlar med hockeyutrustning som gör att dom blir trefaldigt mer bredaxlade än i verkligheten. Men det behöver man ju inte tänka på... *HAHA*

Var på arbetsintervju här i Tordags.... Enligt vad hon sa så skulle jag få jobbet som tim vikarie... (Samma skit jag redan är anställd på men det är ett skitställe närmare) Bensin är DYYYRT.
Hon skulle ringa igår... Men inte fan har hon ringt... Blir lite fundersam... Kanske jag inte fick det iaf då.. Eller så skulle hon kolla upp mina referenser. Vetifan hur dom ser ut haha...
- "Nej för fan anställ inte henne!!! Hon är helt inkompetent!" *HIHI*

Vill fan inte jobba... Trivs asbra med att plugga... Pengabristen suger fett på ren icke svenska... 
Men jag har då ingen lust att jobba... Iaf inte inom äldreomsorgen.. Har gjort den delen känner jag..
Finns det människor som verkligen trivs på sitt jobb!!? Som längtar när tillbaka när semestern är slut??! Finns det några sånna jobb? Vill ha ett sånt!!! Erbjud mig!!! Jag är Duktig *Lovar*

Nu ska jag äta lite mer chips.. 

Puss K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0