.: På soffbordet väntar Snickerskaka :.

Halloooooj!!
Har precis avslutat en mysig middag med min sambo... Pannbiff och Potatis... *mumma*
Och nu bara lääängtar jag till soffan där kaffe och snickerskaka roopar på soffbordet.... *Kommer snart.. Ska slänga ner några rader i bloggloggen först =)
Inte för att jag har så mycket att förtälja min omgivning... Men det brukar jag inte ha och ändå på nått konstigt sätt så blir det några rader ändå..
Har börjat en ny kurs nu som verkar vara en exakt kopia utav kursen vi hade i termin 1.... Hallå västerås!!!.. Lite brist på fantasi tycker jag bestämt. Nog kan man väl hitta andra kurser som är värda att läsa än att i det närmaste kopiera en annan? Eller finns det inte så mycket att lära som sjuksyrra eller???
Borde lägga ner lite mer tid på praktiska saker... Ta venprover och sätta PVK etc etc.... Men det är ju bara vad jag anser...
Är ledig nu resten av veckan... Eller ledig var väl synd att säga.. Har lite böcker att läsa till nästa vecka då det blir korsförhör... Korsförhör =  Seminarie.. Men brukar kunna pladdra på så att läraren tror att jag läst varenda sida i böckerna... Babbla på... Om ingenting, bästa tipset så ordnar allt sig *Right Klara =)*

Blev en kortis idag... Skriver lite mer imorgon om min helg... *den som väntar på nått gott*


Btw låt mig presentera min nya bakgrund.... HAHAHA
Kanske blir det lite mer läsbart för gamlingarna <3 *Love*

.: K :.




Kommentarer
Postat av: tiny

hahahahaha ja jag e gammal, 26 år o tuttarna sitter inte där dom satt för 6år sedan, ögonen ser inte som de såg och celluliterna på rumpan e nya...tack för att ja får vara din gamling! och ja, prata har vi alltid varit bäst på, no doubt about it!!

kärlek gumman, kärlek!!

2008-10-07 @ 21:19:09
URL: http://tinylove.blogg.se/
Postat av: tiny

hjälper du mig att flytta??? du är då alldelles (för många l kanske) för genomgo!!! tack söta söta du!! stryker dej från min lista på de ja ska skjuta hahahaha, vi kan väl prata mer om det nästa gång vi pratar. tack förresten för samtalet, du e mysig att prata me, blir alltid sååå glad!!!

puss baby

2008-10-08 @ 17:23:57
URL: http://tinylove.blogg.se/
Postat av: tiny

jaha...ja väntar på inlägg....puss ;-)

2008-10-12 @ 11:03:53
URL: http://tinylove.blogg.se/
Postat av: Linn

haha, som svar på din kommentar vill jag bara säga att du är ju jätteduktig på att kommentera <33

2008-10-12 @ 11:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0