Såndära Kulig Lista

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan: Vafan ska man göra om nöden kräver det?! HAHA
Titta på dig själv i spegeln: Såklart..
Gnälla: Ibland onödigt mycket
Skrika: Det händer.. Kan inte nu för rösten är paj
Sova: Så ofta jag bara kan
Ha ångest: Ja
Skada dig själv med flit: Faktiskt inte
Ta mediciner du inte borde ta: Nej
Vilja dö: Absolut inte!
Drömma mardrömmar: Det händer
Drömma sexdrömmar: Annat vore väl konstigt
Ta droger: OHH..NO!!!
Försöka vara annorlunda: Nej
Klä dig i svart: Jodå
Gå till kyrkan: Nix
Gå i skolan: För ofta =)
Röka: Näpp
Ha sex: Hallå?!
Ljuga: Nej
Hata folk: Vissa förtjänar det
Lita på folk: Jag gör mitt bästa

VEM:
Saknar du: Ingen för tillfället.
Vill du döda: Inga kommentarer
Rörde dig sist: Adde
Vill du slå: Finns några som förtjänar några käftsmällar
Kysste dig sist: Adde
Vill du kittla: Va jobbigt
Kramade du sist: Juni
Vill du prata med: Min mamma
Skrek du på sist: Tyvärr tror jag det var Adde =/
Vill du vara som: Jag vill bara vara jag
Sårade dig sist: Min Bror
Vill du bli galet full med: Klara =)
Gjorde dig riktigt glad senast: Sara
Fick du sms från senast: Linda
Ringde dig senast: Adde
Är snyggast på jorden: Vet faktiskt inte. Det finns många vackra skapelser

HAR DU:

För många vänner: Hellre färre och trofasta
Förföljelsemani: Haha, kanske?
Tvångstankar: Japp thats me
Någon annan psykisk sjukdom: Hoppas inte de
Någon fysisk sjukdom: Nej
Någon skada: Haha Många!
Färgat håret: Japp
Brutit några ben: Nix
Några piercings: Ett par stycken
Egen dator: Ja
Bra självförtroende: På topp!
Kysst någon: Vad är det? =) SÅKLART JAG HAR
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja
Bjudit ut någon: Har hänt
Varit kär: Jag är kär
Dumpat någon: Japp.
Stulit någonting: Shame... Joo
Lämnat landet: För få gånger
Tuttat eld på nått: Jo det har jag.. Lite pyromanaktig
Gjort något olagligt: Definiera olagligt?


HUR:
Går du: Förhoppningsvis upprätt
Svarar du i telefonen: Aaaa...
Fördriver du tiden: Med måsten och rutiner.. Booooring
Mycket pengar har du: Inte tillräckligt

Tjänar du pengar: Csn är min stora bank
Ofta diskar du:  Har den himmelska skapelsen DISKMASKIN
Ofta städar du: Varje Dag
Många stör du dig på: Flera stycken haha
Ofta träffar du din familj: För sällan

TROR DU:
Att du kommer bli något: Jag är redan nått...
På gud: Min gud
På rymdvarelser: Inte E.T iaf
Att folk tycker om dig: Dom som är min nära hoppas jag gör det
På ett liv efter detta: Hoppas kan man ju alltid göra
Att fiskar kan tänka: Har inte reflekterat om det... Det kna dom väl inte? Eller?
Att du kommer leva länge: Så länge jag behöver och kan


Kommentarer
Postat av: tiny

du får alltid bli galet full tillsammans med mig!! any day baby, any day!!!! =)

snart ses vi o då kan vi kramas!

puss sweetie

2008-10-25 @ 00:30:55
URL: http://tinylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0