.: Säng, säng, säng.... :.

Nu har man gjort jobb lördagen för den här gången.. Skönt, det är så kaotiskt på det där jobbet så jag undrar hur mina kära kollegor orkar släpa sig dit dag ut och dag in. *lyfter på hatten för er*
Ganska skönt på ett sätt också att jobba med tanke på att man legat begravd i studentlitteratur dom närmaste veckorna. På Måndag börjar en ny kurs... Som tur är inte så jobbig.. Flaxosofi och Etik vs. Moral mm, mm, osv.... Man får väl koppla på sin filosofiska sida så ska jag nog kunna ro hem det där me...
Sköterskeprogrammet är mycket för att flaxa omkring i det blå hela tiden... Teorier hit och dit. Vem bryr sig?!
* Kom ner på jorden och lär oss ren konkret vetenskap först.*
Näää, då ska det börja flaxas omkring ute i universum och fundera på livet efter döden etc etc. Vad jag vet så är vi alla levande varelser med olika perspektiv på saker och ting.. Jag kommer aldrig att kunna behandla en människa likvärdigt med den andra ändå... så varför ÖDSLA TIIID på nått som EN människa tycker om vårdandet och hur det ska utföras? *Bara undrar?*


Jag bara läääängtar till sängen nu... Ska bli så mysigt och krypa ner nyduschad mellan nya lakan... *Myys*
Ska bara vänta på att håret torkar.... Har gjort misstaget några gånger och gått och lagt mig med blött hår... *Ghaaa* Det blir inte sig självt igen föränn man blöter om det på nytt... Haha!!!  Snacka om nutida i- landsproblem....
Borde faktiskt tänka på dom svältande barnen i afrika istället...

Min kära söta sweetie Klara har invändningar på bloggens nya utseende.. ;-) *Inte meningen och hänga ut dig darling*
Men jag måste ju veta... Vill inte att mina kära läsare ska få ont i huvet av att läsa min blogg? Vore ju lite tragiskt om så vore fallet menar jag.. =D
Ska vi ändra i systemet? eller?
Fler synpunkter tack

Sängen Ropar och Adde Snarkar så det kan bara betyda en sak.....

Natti Natti <3 K <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej gumman. Jag måste tyvärr hålla med Klara. Bloggen blir svår läst. Men den är helt underbar att läsa iallafall.. älskar dig pusssssss

2008-10-05 @ 11:11:06
URL: http://lindaforsa.blogg.se/
Postat av: tiny

hahahaha ååh ja känner mig såå uthängd ;-)

men ja har faktiskt lite svårt att läsa mellan alla stjärnor o planeter...kan vara ålderna också, fixa nya glasögon kanske hahaha

puss love!!

2008-10-05 @ 18:49:45
URL: http://tinylove.blogg.se/
Postat av: Linn

näää, jag gillar din blogg :D

2008-10-06 @ 10:18:54
Postat av: Linn

din blogg är fett fin

2008-10-06 @ 10:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0