.: Usel Bloggare :.

Nu var det ju hundra år sedan sist igen....
Det här kommer ju aldrig att gå...

Är det nån annan som har lite up´s and down´s nu... Jag är iaf en av dom... Vet inte om det är mörkret eller om det är bara nån form av oengagemang som drabbat mig..
Har haft fullt upp... Är hundvakt denna vecka till nästa tisdag vilket helt klart gör sig påmind varje dag jag tittar på mit SKITIGA GOLV!! *Ghaaa*  Tass avtryck ÖVERALLT!!!! Ingen idé att städa speciellt noga heller. Bryter bara ihop när jag ser att det inte gör någon skillnad efter sisådär 10 MIN!
Men det är mysigt också. Inte van bara. En vovvsing skitar ner tillräckligt.

Har råkat ut för nån förkylning me... Allmänt loj och har små feber perioder titt som tätt...
Kunde knappt prata i morse när jag skulle svara i mobilen.... Så efter 3 stora koppar honungs the och några paket halstabletter senare så slapp jag viska under bilturen på väg till skolan med Sara.
Det är nog ingen idé att ens tänka på att åka och jobba i helgen.. Måste ringa och meddela den domen imorgon.. Dom lär ju inte bli glada men vad gör man? Åker jag och jobbar så finns det en risk att jag ligger hela nästa vecka. Och det har jag då INTE tid med!
Pengar är jävligt mycket men fan inte allt.

Hatar att inte kunna sova ordentligt då det känns som om man har svalt en slempropp som etsat sig fast i halsen och växer upp i näsan så man inte kan andas varken med munnen eller med näsan. Snacka om kvävningsrisk om man ens Tänker tanken på att lägga ner huvudet på kudden!! Nää, man får sitta i en obekväm 90 graders vinkel och hoppas på att inte vakna upp ur dvalan med nackspärr!!!! 
Fyfan för förkylning och slemmiga snorpapper!!!



Nu ska jag ta mig en till kopp med honungsthe och efter det en Vaaarm dusch.

Höres imorgon!!
Love .:K:.

Kommentarer
Postat av: linda

vad roligt att man hitta dig bland alla tusentals bloggar =)

hur e det gumman ?



kram Linda

2008-10-30 @ 16:10:04
URL: http://lintensegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0