.:Working out till Carmen Electra:.

My lord.... Idag är det dags att känna att man verkligen lever igen. Dags för Carmen Electras workout.. *Håller Andan*
Herregud, sist jag kände att jag levde var förra veckan... Nog för att jag hade träningsvärk, det hade jag räknat med och noga förbrett mig mentalt på... Men jag har ALDRIG varit med om liknande någon gång i mitt 23 åriga liv!!!
Det är ganska intressant att känna av muskler som man inte trodde att man hade. Dom kan ju gärna få uppmärksamma mig om sin existens på ett lite snällare sätt än den outhärdliga SMÄRTAN!

Jag var ju i behov av ömma och kärleksfulla tröstande ord... SÅ KLART!, så jag vände mig till min sambo som under tiden tydligen tittade på Champions league.. Vilket resulterade i dom tröstande orden:
- Träna bort träningsvärken, det är det enda sättet att slippa den

..... TAck.... Tack sååå väldigt mycket för den!!!

Här sliter man bokstavligen häck för att den ska se någorlunda ut!!!!...  Man kan varken kan sitta, stå eller gå utan att man ser ut att ha skitigt på sig, dagarna efter... Man liiiider verkligen och förbannar sig själv för att man tillåter sig själv ha såå ONT utav lite träning, vilket vem som helst kan räkna ut att Träning.... Det Sker ju uppenbarligen inte så ofta....
 
Sååå, här sitter jag och spår in i framtiden om hur min morgondag ser ut...
Ja, det är ju good bye tenta skrivning eftersom jag kommer att sitta kvar i min bil utanför Kopparlunden eftersom jag inte kommer att kunna TA mig UR bilen som btw är lägre än andra...
Men vad gör man inte för lite "bumpa som inte ska skumpa" HAHA

Kan ju varmt rekomendera workouten.... Man känner ju av att man lever efter som ovan beskriver mer än väl. <3

Ja... Tenta i morgon var det ja... Det kommer ju att gå fin fint...
Jag ska göra ett ärligt försök iaf.. Jag ska gå dit.. Skriva mitt namn.. Titta på tentan... Förmodligen inte skriva någonting och gå ut när det har gått 30 min... (Måste sitta kvar i 30 min innan man får gå)
Då vet jag iaf att det bara är att blicka fram mot omtentan. =)

Work Out var det ja!!!
Får se om jag kan ta mig till datorn imorgon och skriva en rad...

Love .:K:.

Kommentarer
Postat av: tiny

det kommer gå jätte bra, du e såå duktig!! alltid bättre än mig!

saknar dig min plutt...puss love

2008-10-02 @ 17:29:01
URL: http://tinylove.blogg.se/
Postat av: Kim

Nej hjärtat det kommer inte gå bra...

Jag kan verkligen inte det här!!! Hur gick det för dig? <3

2008-10-02 @ 22:09:35
URL: http://kimzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0