.:Jag har blivit utmanad:.

Hmm Har blivit utmanad utav Linda så nu är det bara å köra....

Regler :
  • Berätta sju personliga sanningar om dig själv
  • Utmana sju personer
  • Skriv ett medelande i de sju personernas bloggar, så de vet att de blivit utmanade


SANNING 1
Jag tror alltid att jag vet bäst... Fram tills motsatsen bevisas.... OM jag godtar den... =)

SANNING 2
Min värsta mardröm är spindlar... FRUKTANSVÄRDA Kryp som inte förtjänar alla sina ben!!!! Skriker som en liten fjortis så fort dom dyker upp....

SANNING 3
Sjunger ALLTID i duschen... Det låter verkligen KANON ;-)

SANNING 4
Har väskmani som också börjar gå över till skolism... Får stora ekonomiska problem om "dom rätta" dyker upp...

SANNING 5
Jag är dödligt förälskad i Wentworth Miller!! <3 Tackar Gud för Prison Break

SANNING 6
Om jag hör en bra låt på radion eller någon annanstans så laddar jag hem den och letar reda på texten och lyssnar/sjunger tills jag kan hela.. HAHA

SANNING 7
Jag älskar Disney filmer och krigar för att få se någon när jag ska lägga mig... ;-) Oftast lyckas jag... Nalle Puh funkar också som "sova- film"


HAHA...... =D

Nu utmanar JAG:


Mickis
Pim Pim
Syrran
Maria
Sara
Klara
Kinky


With Love .: K :.


Kommentarer
Postat av: Linn

Disneyfilmer is the shizzz!

2009-02-17 @ 08:23:36
Postat av: tiny

hahaha ja älskar utmaningar!! tack!

jag har svarat och utmanat vidare =)

saknar dej baby! hoppas det lugnar ner sig snart där borta hos dej så att du kan komma hit en helg o festa o mysa!!!!

call me anytime hun!

puss

2009-02-18 @ 21:20:10
URL: http://tinylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0