.: Happy Birthday Tooo Meeee :.

Aha, fyller 24 idag dårå.... Herregud... Nästa gång är det ju halvvägs till 50!? Det här med att fylla år var mer exalterande när man var liten..... Förväntan på tårta och presenter.
Nu är man ju tvungen att kirra tårta och kaffe själv =)  Men det har jag ju gjort nu.. Mumma mumma... Funderar på att dra fingret genom gräddlagret och tjuvsmaka men det skulle jag nog ångra sen...


Tänk om man kunde baka nått sånt här med hjälp av lite luft?!



Måste säga Tusen tack till alla som uppvaktat mig idag! <3 Har blivit bombarderad med samtal, mess och dagboksinlägg... *Myys* Sånt gör mig lycklig.
Även människor jag inte har daglig kontakt med remembers me och det värmer i den lilla januari själen **Tack**
Nackdelen med 14: Januari är som sagt att det är JANUARI! Det är inte så att man kan ha beach party :S
Förra året var det snöstorm och lagom till att gästerna gick så blev det strömavbrott.... haha
Men allt har väl sin charm.. Jag fick ju spendera min födelsedagskväll med levande ljus mys med Adde =) Inte helt fel.
En annan nackdel..... En ganska stor nackdel är ju att varken födelsedagsbarnet eller gästerna som ska uppvakta födelsedagsbarnet har några pengar efter Jul och Nyår.... HAHAHA.... Hade som förlag här igår om att baka tårta med sisådär 70% luft i eller nått... Vad jag vet så behöver man inte pröjsa så mycket för en sån tårta.. hihi men jag snodde ihop en vacker liten bakelse =)

Förkylningen har iaf börjat om på ny kula så nu är det väl Mrs förkylning som hälsar på..... Blir så trött på detta snörvlande.. Ska man aldrig bli helt bra i snoken??

Nu ska jag plocka lite här hemma och förbereda lite... ;-)

Puss och Hej <3 K <3

Kommentarer
Postat av: Link

Jag får grattulera i efterskott. Själv så låg jag halvt död i maginfluensa då du fyllde år.

BTW..På tal om att inte ha pengar, så var det en kompis till mig som bjöd på hemmabakade semlor, när hon fyllde år (den 3 januari)

2009-01-15 @ 11:05:09
URL: http://dryorophus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0