Mr. High Speed har blivit pain in the ass!!

Hur kan en förkylning som kom på 5 minuter vara så förbannat långdragen?!?! Inte bra än juh...
Det första man får göra på morgonen är att snyta sig i en rulle toapapper.... Guuud FÖRBJUDE sånt där toapapper man kan använda och slipa möbler med!!! Här går det inte med nått billigt ekonomi-skithus-papper.... Nej nej, tacka vet ja Laaaambi eller Edet eller nått sånt där HAHA...
Vafan efter ett par snytningar med skavande skithuspapper och man har en näsa röd som en stoppskylt varav den har blivit dubbelt så stor så den fungerar verkligen som en stoppskylt också.... Folk blir ju fan bländade av snoken och tvingas stanna!!!
Nääää, och vem orkar köpa sånna där riktiga snorservetter (kommer inte ihåg det riktiga namnet).... Dom räcker i 10 minuter efter att man laddat med nässprayen och allt ska ut... HAHA

Tack och lov Börjar det ge med sig, men man har ju legat och tyckt synd om sig själv in på år 2009 iaf.....


Var uppe i min sköna norrland över nyår.... Tyvärr har Juni lyckats slå en flisa ur en kindtand så jag har väl inte riktigt kunnat slappna av... Men tandläkabesök är beställt. Lyckligtvis var det inte super akut men jag tycker att allt är akut om det hänt något med min ögonsten. <3
Skulle ha lagt lite spår med Juni idag men min spårkompis verkar ha haft andra planer.... Får se om det blir någon spårläggning... Annars lägger vi spår själva.... Så enkelt är det med det! =)

På tal om trafikskyltar snor och hund så passar ju denna klockrent in i sammanhanget:



Vill passa på att gratta våra bekanta som väntar tillökning =D
Ni har babysitters alleredan hihi

Bilderna från utgången vägrar ju ladda upp..... Grrrrrr

C ya later!!           xKx 


Kommentarer
Postat av: tiny

tusen tack älskade för att du ringde...precis vad ja behövde, dina kloka ord! du är underbar söt och aj e så tacksam att du är min vän!! ja måste upp till er snart...saknar!

puss

2009-01-08 @ 22:33:57
URL: http://tinylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0